söndag 21 februari 2010

Flera nyanser av vitt

Tre veckor, och golvet har härdat klart. Detta har medfört att jag fick ett ryck och även grundmålade väggarna som behövde grundmålas. Nu är rummet verkligen vitt, om än i många olika nyanser. Jag har fortfarande inte bestämt mig för väggfärg, men lutar väl lite åt vitt brutet åt grått...vilket slags grått vet jag dock inte riktigt. Vita väggar, vitt tak och vitt golv känns som overkill.

Sen är det ju också att måla själva garderoberna, men det får nog också vänta ett tag. Jag vill bara flytta in dit just nu!

Ett ytterligare problem i sammanhanget är taket. Puh. Vet inte ens vad det kommer att kosta att tvätta ner/bredspackla/måla, men är just nu bara inriktad på att leva med det och ignorera det aktivt ett tag. Tänker flytta in i sovrummet ändå...även om det inte ser sådär inredningsbloggarklart ut.
Jag är inte perfekt och står för det! ;)

1 kommentar:

Karolina sa...

SV: Tack snälla.
Listorna är juh inte så lång och Dhurens rätt har också en, men tyvärr var mycket av produkterna svåra att få tag på.
Vilka märken håller du dig till?
Just nu känner jag mig bara så förvirrad och vet inte vart jag ska ta vägen. Vill verkligen komma bort från produkter som testas på djur.

 
/* Tracking information */