torsdag 4 februari 2010

Istället för renovering

När vi nu äntligen har riktig vinter här i landet (hela landet!) har det inte blivit så mycket prioritering av renoveringen. Sovrumsgolvet har torkat så jag skulle kunna börja måla väggarna, men med 20 cm snö liggandes utomhus är motivationen inte på topp.

Och om man inte renoverar, vad gör man då? Jo, jag har istället, för första gången sedan 90-talet, införskaffat ett par längdskidor. :) Ser fram emot premiärturen i eftermiddag eller i helgen, beror lite på vädret. I den landsända jag bor gäller det att utnyttja alla tillfällen till skidåkning, någon till sån här vinter medan jag bor kvar lär vi inte ha!

1 kommentar:

Julia sa...

Härligt med någon som tar tillvara på vintern istället för att gnälla. Jag åker inte långfärdsskidor (utförsåkning!!!) men tycker ändå det är himla vackert med all snö. Och våren kommer ju, så småningom. :) Ha det bra ute på spåret.

 
/* Tracking information */