onsdag 18 november 2009

Skräpet ska ju bort det med

Nu är all linoleummatta bortriven och all masonit (utom lite fnas vid skåpen) uppdragen. Ett antal spikar finns kvar i golvet (behöver den där hovtången...), men vad som framförallt finns kvar är allt skräp.

Förutom att det här med golvrivning var ett av de mer effektiva träningspass jag någonsin haft, kommer det att bli något liknande igen när jag ska flytta ut skräpet. Även om byggarna är snälla och fraktar bort det åt mig måste jag ju fortfarande ställa allt i en hög nånstans utanför huset. Som det är nu tar det upp omkring 5-6 kvm... Puh. Ser inte riktigt fram emot det. Måste nog framförallt förtydliga var de tycker det vore okej att jag ställer det, samt när de isåfall hämtar det.

Jag är för övrigt ofantligt stolt över att jag lyckats både lyfta av och på sovrumsdörren alldeles själv för att komma åt ordentligt!

(bilden är lånad från http://www.ekotshirts.se/ )

Inga kommentarer:

 
/* Tracking information */