onsdag 4 november 2009

Vatten: uppföljning

Efter att i måndags ha sagt till om vattenläckan förutsatte jag att det var det. Ack så fel jag hade.

Kom hem sent igår kväll, kikar in i sovrummet för att stänga dörren och ser...mer vatten. Inte droppandes, men dock över 1kvm på golvet, samt på hyllan. Sade till byggarna imorse, varvid jag får svaret "de behövde spola igenom ledningen för att kunna laga den".

VARFÖR är det då ingen som inser att det *surprise* kommer att rinna ner vatten i min lägenhet? Att jag kanske inte tycker att det är fantastiskt roligt? Att det hade varit en förbannat god idé att typ ställa för en hink eller nåt som suger upp vattnet istället för att bara låta det rinna?!?

Hantverkarna står inte högt i kurs hos mig för tillfället.

Inga kommentarer:

 
/* Tracking information */