tisdag 6 oktober 2009

Är vi framme snart?

Jag har drabbats av den stora renoveringsdepressionen, eller nåt liknande. Jag vill ha allt klart - helst igår! Hösten är definitivt inte min favoritårstid, och att då bo som i en etta fast jag nu (faktiskt) har en tvåa är trist och slitigt och hjälper inte till ens avlägset. Dessutom är det ett helsike att försöka hålla ordning, damma eller dammsuga eftersom det står prylar överallt.

Tänk att ha ett färdigt sovrum så vardagsrummet kan få vara just ett vardagsrum, tänk att kunna gå fritt fram och tillbaka genom lägenheten, slippa höra gatubruset när jag ska sova, få ha lite mer ytor! Tänk ett sovrum med vit bas men en hel del färger och tavlor och mönster - lite åt samma håll som bilden ovan, från Sköna Hem.

Less.

1 kommentar:

Hannanonien sa...

Usch, jag vet precis hur tråkigt och utdraget det där känns. Har renoverat två lägenheter och allt tar sååå mycket längre tid är vad man tror och ibland är man bara less på slippdamm, byggsaker och halvfärdiga projekt. Kämpa på, du kommer att älska det när du är klar!

 
/* Tracking information */