lördag 31 oktober 2009

Luften har som gått ur...

Jag behöver verkligen ta tag i sovrummet om det ska bli klart till i jul - bara två månader kvar grovt räknat. Mindre, till och med. Samtidigt har jag bara helt tappat styrfarten, vilket i och för sig inte är ovanligt för mig den här tiden på året.

Till veckan ska jag dock försöka ringa någon golvfirma och få prisuppgift, hur jag ska göra för att få ut resterna av gipsväggen nu när byggarnas container är borta vet jag dock inte... Men det är dags att ta tag i detta igen, även om jag ännu inte fått senaste fakturan från byggarna. Jag vill ju ha mitt sovrum!

Något jag i vart fall gjort är en pumpalykta...inte läskig, mer söt. Allt extra ljus man kan få den här tiden på året är bra ljus! Nästa år kanske jag satsar på något åt samma håll som bilden.

Inga kommentarer:

 
/* Tracking information */