måndag 10 augusti 2009

Äntligen!

Jag har min lägenhet tillbaka! Jag får städa! Jag kan plocka tillbaka grejerna i hallen, i badrummet och i köket! Yay!

Sen...råkade jag konstatera att "standardhöjd" på handfat är väldigt lågt (85 cm) och får en att känna sig som en jätte, samt att det var en dålig idé att sätta det extra badrumsskåpet fullt så högt. Oups. Tänkte inte riiiktigt på det. Memo to self: Nästa gång du har nån som ska borra i kakel hemma - se till att vara mätt och lugn innan det faktiskt borras. Och fatta inga nya beslut ang. höjd på saker typ...skåp.

Så. Nu är det bara sovrumsrenovering kvar. Har ett gammalt köksskåp kvar där inne, tycker det är fint...men får se om det ryker eller inte. Golvet samt städskåpet med tillhörande gipsvägg ska i vart fall bort, sen ska jag på något sätt ta fram furuplanket under, slipa och vaxa vitt.

Jag lär ju inte gå sysslolös i vart fall!

Inga kommentarer:

 
/* Tracking information */