lördag 15 augusti 2009

Badrumsgolvet



För övrigt tror jag nog att jag vant mig vid badrumsgolvet nu. Jag hade fortfarande gärna haft en mörkare fog, men det är rätt snyggt som det är också.

Nu återstår hur jag ska göra med spegelskåp; Byggfabriken har några snygga plåtskåp i 60-talsmodell, men frågan är om man vill ha två sådana eller ett spegelskåp och en plan spegel. Med plan spegel är en hylla under ett måste för sminket, men vill man ha smink och penslar framme på det sättet?


Byggfabrikens skåp.

2 kommentarer:

anna sa...

det där med spegel och skåp är lurigt, när vi hade skåp med spegel, lyckades jag alltid klanta till det och tappa grejor ner i handfatet som naturligtvis sprack, så nu har vi bar aspegel, så får jag ha mina grejor i en låda, inte så praktiskt, men jag har lyckats att inte ha sönder mer iallafall!

Luned sa...

Isch, nä, har också varit med om att tappa saker i handfatet. En låda, säger du...det kanske kan vara en plan. Fungerar för kryddorna i köket i vart fall, där skrev jag namn i botten på burkarna (frystejp) så är de betydligt lättare att komma åt än i hyllor.

 
/* Tracking information */