torsdag 20 augusti 2009

Kofot is the shit!

Oooh vad jag är glad! Lånade en kofot av grannen och *poff* så fick jag loss det lilla köksskåpet jag inte ville ha kvar. Nu återstår en tripp till återbyggdepån för att se om de har några matchande högskåp inne, annars får jag komplettera med ikea-skåp i sovrummet.
Har dock insett att jag nog inte klarar av att flytta skåp själv, men ska få fakturan för köksflytten snart, då vet jag hur mkt pengar jag har (eller inte har, snarare). Behöver dessutom ta bort en vägglampa på nåt vänster...iiinte göra själv.

Fick även för mig att knacka hål på en gipsvägg i fd. köket för att se vad som fanns bakom och ser man på - en riktig vägg! Krökt dessutom, med lister och allt. Det kan nog bli ett riktigt schysst sovrum det här!
Ska bara hyra tigersåg eller nåt så jag får ner skiten också...det är reglat ordentligt.

2 kommentarer:

anna sa...

OMG, du är ju rena Ernst, det är bra, en bra kvinna reder sig själv!

Luned sa...

Hihi, jag försöker i alla fall, att ta sönder saker är ju jätteroligt! Att bygga dem också iofs, men då blir det ju svårt och tråkigt...tar man sönder är det svårt att göra fel.

Om man inte skulle råka såga av en elkabel då, vill säga. Men det hoppas jag kunna undvika. :)

 
/* Tracking information */