tisdag 8 september 2009

Gasledningen

Det är ju lite annorlunda att jag har kvar gasledningen i sovrummet. När jag pratade med hantverkaren som flyttade köket åt mig, sa han att han inte hade behörighet för att kapa ledningen och ta bort den helt, någon annan hade behövt göra det. Lat som jag är tyckte jag att det blev alldeles för jobbigt om jag behövde dra in nån till i arbetet (dessutom kanske leta folk själv), så då blir det till att bygga in den istället. Har dessutom hört av vänner och bekanta vad de fått betala bara för att flytta gasen nån meter, och fullt så pass gjord av pengar är jag inte. Dessutom gav det mig ju idén med att ha en käck hylla som sänggavel! Såna idéer ska man bevara. ;)

Ta bort ledningen kanske blir nåt sånt där man fixar innan man flyttar - sätter dit lister, målar taket, klipper och tar bort gasledning...

Inga kommentarer:

 
/* Tracking information */