fredag 18 september 2009

Plattsättaren måste ha varit packad

Jag tror inte jag nämnt något om det förut, men kaklet i badrummet är riktigt fult gjort. Plattorna sitter INTE i våg/liv/vad det nu kallas med varandra, utan här och där sticker en platta ut och orsakar skuggor. Att lampan sitter på väggen gör dessutom problemet väldigt tydligt och arbetet ser riktigt oproffsigt ut.

Kakelföretaget har nu när jag påpekat det erbjudit sig att kakla om, dvs kakla över med ny fix och plattor ovanpå dessa för att få det jämnt, nästa vecka. Förutom då att jag inte längre kommer att få plats med min sopkorg i badrummet (den sitter på millimetern nu mellan dörrfoder och vägg) är det rätt bra, för detta har jag stört mig över ett bra tag. Klant, liksom.

Inga kommentarer:

 
/* Tracking information */