lördag 5 september 2009

Räkningen, del två


Jo, jag fick den i förra veckan, räkningen. Inte på så mycket som det hade kunnat bli, men inte billigt ändå. Jag är mest glad över att ha kunnat använda de pengar som finns på min vanliga bank, att jag inte behövde gå in på buffertkontot (som jag låtit bli att spara till ett tag för att ha renoveringspengarna mer lättillgängliga). Det var dock lite förvånande att det bara var 10 dagars betalning på den, trodde sånt bara gällde enskilda firmor, inte som denna nu är ett AB. Nåja.

Nu vet jag vilka pengar jag har att röra mig med. :) Den här månaden - iiinte mycket. Nästa månad blir normal igen, och jag borde ta tag i att beställa den däringa elektrikern. Just nu lever jag dock på en budget som är ungefär lika "stor" som den var när jag var student. Men så amorterar jag rätt hårt också...

Inga kommentarer:

 
/* Tracking information */