lördag 12 september 2009

Som de gamla filosoferna sa

"Fungerar inte våld? Använd mera våld!"

Enligt denna urgamla filosofi har jag rivit själva gipset och har nu bara reglarna kvar av väggen. Detta ska nog bli bra till slut ändå. En kofot är kvinnans bästa vän...

Jag försökte faktiskt rå på reglarna med kofoten också, men där tog det stopp. Måste väl vänta tills jag har den där sågen ändå. Innan jag vet ordet av har jag väl försökt mig på att flytta städskåpet själv också. På något sätt känner jag mig för sjuk för att träna, men den rejäla fysiska ansträngning det ändå innebär att riva ner x kilo gips med kofot känns helt okej. Ehm. Ska nog vila och dricka vatten och äta frukt och sånt nu.

3 kommentarer:

anna sa...

aha, den filosofin ska jag börja tillämpa på lämpliga offer1

Luned sa...

Glöm bara inte det sista, som min far alltid brukar lägga till:

Går det inte med våld så går det med mera våld.
Går det inte med mera våld så går det sönder...

Mrs. b sa...

Jadå, man kommer ganska långt med lite våld! :-)

 
/* Tracking information */